Klientų aptarnavimas (nuotoliniu būdu)

Reklama

Atsispausdinti Facebook Twitter LinkedIn Twitter
Klientų aptarnavimas (nuotoliniu būdu)
Klientų aptarnavimas (nuotoliniu būdu)
Komentarai:
Visi komentarai (0) | Komentuoti
Įkelimo data: 2017-10-05 | Peržiūrėta: 225
Klientų aptarnavimas (nuotoliniu būdu)
Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose.
Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.
Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.

Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi Jūsų praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.
Kursą kuruoja ir į Jūsų klausimus atsako praktinę ir pedagoginę patirtį klientų aptarnavimo srityje turintys specialistai.
Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.
PASTABA: nuotolinius mokymus turite užbaigti per 12 mėn. nuo prisijungimo prie nuotolinio mokymosi platformos duomenų gavimo.
Kaina: 84.00 €.
Miestas: Akmenės r.
Telefonas: 867783374

Susisiekti el. paštu:





Atsispausdinti

Pranešti apie netinkamą skelbimą


Pranešimas:

Reklama

Vartotojo prisijungimas


Priminti slaptažodį | Registracija